about Rara

My photo
N U R H A F F E Z A H .Just call me Rara :) thanks .

Monday 24 October 2011

Ini sebab kenapa aku tak suka crowded


Crowded salah satu sebab kenapa aku tak dapat cantikkan blog aku.Tadi aku ade buka tempat tempat tutorial blog ni.Tangan aku pergi gatal cuba yang tu lah yang ini lah.Yelah rambang mata,semua nak cuba kan.

Masa tu tak sedar diri pulak aku.Yelah kan,aku ni sangat sangat tak suka benda crowded.Colourful lah yang bergerak bergerak tu lah.Ape tah nama dia.Buat semak mata je tengok.Bila dah crowded tu mulalah pening kepala aku.Tak cukup lagi tu dah mual mual nak muntah pulak.Bila dah campur aduk pening dengan benda crowded ni jadi serabut pun ada.Ini lah salah satu kelemahan aku.

Aku ni lain,suka yang simple simple je.Contoh macam blog.Kalau buat blog tu crowded sangat memang lah cantik kan,tapi nak loading tu lambat.Makan masa lagi.Lepas tu kalau orang jenis macam aku memang malas nak tunggu tunggu ni.Ikut sedap hati tekan pangkah je terus tab tu.Ikut mood lah nak tunggu loading tu.Mood baik boleh lah aku tunggu loading tu sampai berminit minit.

Kalau aku tak anti crowded ni.Memang aku akan hias blog.Rara ni dengan bermacam macam tutorial yang colourful.Bergerak sana bergerak sini.Pic sana pic sini.Macam candy blog.Untuk aku benda tu impossible buat masa sekarang.

Tengok je lah image yang aku letak kat atas tu.Kalau korang nak rasa pening macam aku.Cuba cari ape ape rupa dalam image tu.Kalau korang tak pening memang korang normal ;)