about Rara

My photo
N U R H A F F E Z A H .Just call me Rara :) thanks .

Sunday 23 October 2011

Jambu habis pemain ni


Aduhai,lawak habis aku tengok gamba ni.Awek siapa lah ni kan.Bag pink pulak tu.Ada bunga lagi kat telinga.Sumpa macam gadis kampung habis.Wah,I like it ;') Yelah bukan senang nak nampak awek macam ni selalu kan.Tu yang tarik perhatian aku nak buat entri ni.Untuk gamba ni biar aku bagi size besar sikit.Korang tatap lah gamba tu puas puas ye.Mana tahu awek tu masuk mimpi korang kan.

Mula aku ternampak gambar ni.Dalam hati tertanya tanya siapa lah permain tu kan.Sekali tengok aduh Torres rupanya.Kreatif betul siapa yang edit gamba tu.

Tiba tiba serta merta muncul dalam kepala aku tentang sorang budak lelaki ni.Ala,ingat pasal dia lah pulak.Dia memang suka sangat dengan torres ni.

Kebetulan aku dengan dia pernah borak pasal sutun serupa macam gamba di atas.Pakai lipstik merah.Kasut tumit tinggi.Pakai bag tangan.Tapi baju je kot lain.Kenapa?Sebab baju yang aku bayangkan budak lelaki tu pakai baju tradisional.Baju kebaya nyonya merah lah.Kalau gamba torres tu tukar baju kebaya memang terbeliak mata orang tengok.Suka je tengok kan.Memang ketawa je lah kitaorang time borak budak lelaki tu pakai macam perempuan melayu terakhir.

Lama dah tak contect budak tu.Ape lah dia buat sekarang.Aku pun tak tahu.Dah ignore.

p/s : Gamba ni aku jumpa dekat Pergh! STATEMENT nak GUD-GUD jer~