about Rara

My photo
N U R H A F F E Z A H .Just call me Rara :) thanks .

Wednesday 26 October 2011

Lamaran sweet ; Dreaming





Korang mesti impikan situasi lamaran yang sweet sweet.Kerana benda tu korang akan ingat sampai bila bila.Terutama bagi wanita.Yelah,permulaan nak mendirikan rumah tangga.

Terpulang pada individu lelaki korang macam mana.Ada yang romantik.Ada yang pemalu.Tapi siapa yang dapat pasangan lelaki romantik bagi aku korang memang bertuah sangat.Yelah banyak kejutan.Tapi yang biasa biasa pun okey juga.Bergantung cita rasa masing masing.

DREAMING



Best kan dapat lamaran macam tu.Bagi aku tak semua lelaki berani buat macam tu.Depan orang ramai lagi.Memang sweet je kan.

If dream aku jadi kenyataan.Memang senyum je tido setiap malam.Yelah kan,orang tersayang buat kita rasa teruja.

Zaman sekolah ni aku tak suka nak lawa lawa sangat.Kenapa?Sebab kita lawa lawa pun bukan nak pergi mana.Sekolah je kut.Tapi tak bermaksud malas lawa lawa tu selekeh.Cuma tak pakai make up je.

Sebenarnya aku sengaja malas macam tu.Kenapa?Sebab orang lelaki ni pilih gf dia melalui paras rupa.Dah nampak sangat yang orang lelaki tu pemilih.Tu terpulang pada individu lelaki  sendiri lah.Dah dia nak yang cantik macam tu.Suka hati lah.

Aku rasa,zaman sekolah ni aku tak bercinta pun tak rasa rugi.

Bila aku dah habis sekolah dan cukup dewasa baru aku mula ambil serius dalam isu image.Siapa yang kenal aku masa ini.Dah besar nanti korang contect contect aku ye.Baru ada kejutan kan.Bila nampak image sebenar masa dah besar nanti.

Bila dah cakap isu cantik ni.Biarlah kita cantik luar,cantik dalam sekali.Insyaallah hidup tenang.