about Rara

My photo
N U R H A F F E Z A H .Just call me Rara :) thanks .

Wednesday 26 October 2011

You're a part of me


Cuba korang dengar lagu tu.First time aku dengar pun rasa macam sumething.Susah nak cakap =="

Tapi aku sure,bagi korang yang ada bf/gf mesti akan terharu bila dengar lagu tu.

Bagi korang yang dah clash.Aku sure korang mesti tergamam dengar lagu ni.Samelah macam aku.Tergamam.Tiba tiba diam sendiri.Sunyi je suasana.

Macam aku kata.Walaupun dah tak ada apa apa.Tapi rasa macam dia selalu ada.Kadang kadang cuba nak lupakan.Tapi dengan tak diduga.Orang itu muncul balik.Apa perasaan korang.

Macam nak nangis balik pun ada.Tapi sedih diam diam.Aku yakin,walaupun korang dah ada bf/gf baru.Tapi ex tetap ada dalam hati.Tapi ada juga betul betul suka ex sampai tak boleh nak cari ganti.Lama masa yang perlu kita ambil.Kadang kadang sampai bertahun tahun.Tu maksudnya cinta yang dulu memang ikhlas.Yelah dulu semua cerita sama sama.Sedih sama sama.Gembira sama sama.Tapi sekarang dah tiada.Macam hilang sekelip mata.

Kadang kadang miss.Teringat memori dulu.Dengan hati tak boleh tipu.Korang cakap macam mana benci pun kat ex korang.Tapi sebaliknya yang korang rasa.Mesti sakit kan siapa yang pendam je perasaan tu.

Kadang kadang kita pun tak sangka.Sampai bawa ke mimpi.Tu maksudnya korang miss kat ex korang.Bukan mimpi sekali dua.Tapi berkali kali.

Kalau korang ada cerita macam aku tulis ni.Kalau cinta korang yang dulu tak boleh lupa.Aku harap korang akan bertemu balik dengan ex korang dan mulakan cinta tu sekali lagi.Tak salah cinta untuk kali kedua dengan ex korang.

Semua orang ada cinta masing masing.Aku harap korang jumpa cinta sejati korang yang kekal sampai akhir hayat korang.Insyaallah.


Bersambung...