about Rara

My photo
N U R H A F F E Z A H .Just call me Rara :) thanks .

Sunday 16 October 2011

Suka olok olok tapi boleh real



Meh sini aku nak cakap.Pernah tak korang suka orang tu olok olok tapi dah lama lama tu tersuka kat dia betul betul.Dah takyah tipu.Mesti ada kan.Tak banyak pon satu.Eh dah macam play play pulak bunyinya.

Memanglah kan,yelah mula mula saja nak kena kenakan.Dah lama lama bercakap tak benti benti.Macam semua cerita nak share.Korang bayangkan hari hari mesti borak.Asyik dia je yang ada.Pagi,tengah hari,petang,malam,tengah pagi.Mesej je keje nye.

Bila dah tersuka padan lah dengan muka kita sendiri.Apelah!Orang yang kita paling benci tulah yang kita suka.Eishh macam tak ada orang lain je kan.

Tapi biasalah,dengan perasaan jangan tipu tipu.Luar cakap benci,dalam cakap lain.Betuk tak?
Bila dah lama tak contect tu,mulalah.Alah paham paham sendiri lah.

Ni biasa kot aku rasa.Contoh bila sehari nak contect buah hati korang tu tapi tak dapat dapat dalam hati rasa macam nak cekik cekik je dia.Walaupun korang sayang mati kat buah hati korang tu.Lawak lah jugak kalau ada kawan aku yang cerita macam tu kat aku.

Biasalah kan.Hati kalau dah suka susah.Walaupun dah tak contect lama tetibe je kan jumpa barang barang lama.Tu korang paham sendiri lah.Teringat balik.Huishh macam nak keluarkan otak ni masukkan dalam kolam ikan je rasa.Kalau korang nak elak dari benda benda tu sume pandai pandailah sibuk sibukkan diri korang.

Yelah nama pun suka.Tapi biasanya perasaan suka pada someone ni susah nak hilang.Walaupun dah jadi ex korang.Memanglah korang dah ada yang baru.Tapi yang lama dalam kenangan yang baru dalam ingatan.


En tapi jangan salah anggap pulak.Aku takde kaitan langsung dalam entri yang aku tulis ni.Aku cerita berdasarkan pemerhatian aku dalam cerita cerita cinta ni.Nanti korang ingat ni cerita cinta aku pulak kan.Takde lah.