about Rara

My photo
N U R H A F F E Z A H .Just call me Rara :) thanks .

Saturday 22 October 2011

Kekejaman murid cina di SMK Convent Muar


Kejadian ini berlaku di SMK Convent Muar apabila seorang murid cina berambut panjang dan berpakaian lengkap uniform sekolah telah ternampak perbuatan mencuri kerusi sekolah yang dilakukan oleh Fanny Tan.Dengan keadaan terdesak,pencuri itu terus mengeluarkan sepucuk pistol lalu dihalakan kearah kepala mangsa.

Mangsa yang dalam ketakutan hanya mampu menutup telinganya dengan kedua dua belah jari tangan kerana takut pada bunyi pistol tersebut.

Pencuri itu pula sempat melemparkan senyuman semasa melakukan tembakan ketika juru camera kami mengambil gambar tersebut.


Salah seorang pelajar melayu yang terlihat kejadian tembakan terus melekat pada dinding seperti cicak kerana terkejut.Pelajar itu dikenali sebagai Liana Daud juga sempat melemparkan senyuman kepada juru camera kami ketika mengambil gambar saksi.Kerjasama Ini juga sangat memudahkan kerja kami.


Dengan wajah yang agak bengis,pencuri itu membawa bag dan lari menaiki basikal miliknya.Sehingga kini,pencuri itu masih tidak dapat dikesan dan membingungkan pihak Polis Diraja Malaysia.